ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ В КУРСІ АНАТОМІЇ ЛЮДИНИ В КОНТЕКСТІ БОЛОНСЬКОГО ПРОЦЕСУ

Автор(и)

  • Б. Макар
  • O. Антонюк
  • Т. Сикирицька

Ключові слова:

інтерактивна форма; модульно-кредитне навчання; рейтингова система оцінок

Анотація

Описані основні підходи до організації навчального процесу в курсі анатомії людини з використанням інтерактивних технологій в контексті Болонського процесу – перехід на модульно-кредитне навчання та рейтингову систему оцінок за багатобальною шкалою ECTS.

Посилання

Pidaiev AV, Perederii VH. Bolonskyi protses v Yevropi [The Bologna Process in Europe]. Кiev; 2004. 190 p. (in Ukrainian).

Bulakh IIe, Pashchenko VV. Tsili medychnoi osvity yak systemnotvorchyi element [Goals of medical education as a system-creating element]. Pedahohika i psykholohiia profesiinoi osvity. 2000;1:78-84. (in Ukrainian).

Pometun O, Pyrozhenko L. Suchasnyi urok. Interaktyvni tekhnolohii navchannia [A modern lesson. Interactive learning technologies]. Kiev: A.S.K.; 2004. 192 p. (in Ukrainian).

Selevko SM. Sovremennye obrazovatel'nye tekhnologii [Modern educational technologies]. Мoscow: Narodnoe obrazovanie; 1998. 360 p. (in Russian).

Khutorskiy AV. Sovremennaya didaktika [Modern didactics]. St. Petersburg; 2001. 533 p. (in Russian).

Polat ES, ed. Novye pedagogicheskie i informatsionnye tekhnologii v sisteme obrazovaniya [New pedagogical and information technologies in the education system]. Moscow: Akademiya; 1999. 224 p. (in Russian).

Shaplavs'kyi MV. Teoretychni problemy rozvytku praktychnoi psykholohii [Theoretical problems of development of practical psychology]. In: Proceedings of the Vseukrains'koi naukovo-praktychnoi konferentsii. Problemy pidhotovky i pidvyschennia kvalifikatsii praktychnykh psykholohiv u vyschykh navchal'nykh zakladakh. Kyiv-Ternopil: Nika-tsentr; 2002. p. 112-4. (in Ukrainian).

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-07-06

Номер

Розділ

Болонський процес в Україні