ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ

Автор(и)

  • B. Пішак
  • Б. Макар
  • O. Антонюк
  • Т. Сикирицька

Ключові слова:

навчальний процес; інформаційні технології

Анотація

Впровадження інформаційних техно­логій у навчальний процес підвищує якість та доступність знань, покращує увагу до сприй­няття матеріалу, забезпечує високий рівень сприйняття та максимальну комфортність піз­нання, сприяє швидшому реагуванню на проміжі та кінцеві оцінки діяльності студентів. При цьому використовуються всі методи організації навчального процесу: репродуктивний, проблемний та дослідницький. Але виникає низка питань методологічного і психологічного характеру: формалізації знань та адаптації сту­дентів до самоконтролю.

Посилання

Naid'onov I. Bolons'kyi protses: kul'turolohichni paradyhmy [Bologna process: culturological paradigms]. Osvita i upravlinnia. 2004;7(2):60-6. (in Ukrainian).

Sydorenko S. Formuvannia yevropeis'koi zony vyschoi osvity [Formation of the European Higher Education Area]. Vyshcha osvita Ukrainy. 2004;1:27-35. (in Ukrainian).

Selevko GK. Sovremennye obrazovatel'nye tekhnologii [Modern educational technologies]. Мoscow; 1988. 256 p. (in Russian).

Mileryan VE. Metodicheskie osnovy podgotovki i provedenija uchebnyh zanjatij v medicinskih vuzah [Methodological foundations of preparation and conduct of training sessions in medical universities]. Кiev; 1997. 64 р. (in Russian).

Keegan D. Foundations of Distance Education. London and New York: Routledge; 1998. 224 p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-06-09

Номер

Розділ

Проблеми викладання