ТРАНСФОРМУВАННЯ І КОМБІНАЦІЇ МЕТОДІВ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.24061/1727-0847.14.2.2015.23Ключові слова:
фахівець-лікар, професійний підхідАнотація
Метою даного дослідження було встановлення змін, які відбуваються у системі організації учбового процесу у вищому медичному учбовому закладі. Учбовий процес побудовану на принципах реалізації професійного підходу з орієнтацією навчання на кінцеву ціль – практичну діяльність лікаря-фахівця.Посилання
Baydenko VI. Bologna process: structural reform of higher education in Europe. Moscow, 2003; 127 (in Russian).
Hutmatcher W. Key competencies for Europe. Council for Cultural Cooperation a Secondary Education for Europe: Report of Symposium. Strasburg, 1997.
Kazakov VN, Selezneva NA, Talalaenko AN. Quality management of specialists training: program-target approach (on the example of higher and postgraduate medical education). Moscow, 2003; 215 (in Russian).
Udod AA, Kosareva LI, Pervak MB, Zinkovich II. Podgotovka spetsialista – stomatologa: professionalno-deyatelnyy podkhod [Training of a dentist: a professionally-active approach]. Bulletin of the problems of biology and medicine. 2012; 2 (92): 110-111 (in Russian).
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Клінічна анатомія та оперативна хірургія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
ВІДКРИТИЙ ДОСТУП
а) Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
б) Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
в) Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).