DOI: https://doi.org/10.24061/1727-0847.14.2.2015.23

ТРАНСФОРМУВАННЯ І КОМБІНАЦІЇ МЕТОДІВ ОСВІТИ

V. V. Kosharnyy, L. V. Abdul-Ogly

Анотація


Метою даного дослідження було встановлення змін, які відбуваються у системі організації учбового процесу у вищому медичному учбовому закладі. Учбовий процес побудовану на принципах реалізації професійного підходу з орієнтацією навчання на кінцеву ціль – практичну діяльність лікаря-фахівця.

Ключові слова


фахівець-лікар; професійний підхід

Повний текст:

PDF

Посилання


Baydenko VI. Bologna process: structural reform of higher education in Europe. Moscow, 2003; 127 (in Russian).

Hutmatcher W. Key competencies for Europe. Council for Cultural Cooperation a Secondary Education for Europe: Report of Symposium. Strasburg, 1997.

Kazakov VN, Selezneva NA, Talalaenko AN. Quality management of specialists training: program-target approach (on the example of higher and postgraduate medical education). Moscow, 2003; 215 (in Russian).

Udod AA, Kosareva LI, Pervak MB, Zinkovich II. Podgotovka spetsialista – stomatologa: professionalno-deyatelnyy podkhod [Training of a dentist: a professionally-active approach]. Bulletin of the problems of biology and medicine. 2012; 2 (92): 110-111 (in Russian).


Пристатейна бібліографія ГОСТ


1. Байденко В.И. Болонский процесс: структурная реформа высшего образования Европы / В.И. Байденко. – М., 2003. – 127 с.

2. Hutmatcher W. Key competencies for Europe / W. Hutmatcher // Council for Cultural Cooperation a Secondary Education for Europe: Report of Symposium. – Strasburg, 1997.

3. Управление качеством подготовки специалистов: программно-целевой подход (на примере высшего и послевузовского медицинского образования) / [Казаков В.Н., Селезнёва Н.А., Талалаенко А.Н.]. – М., 2003. – 215 с.

4. Подготовка специалиста – стоматолога: профессионально-деятельный подход / А.А. Удод, Л.И. Косарева, М.Б. Первак, И.И. Зинкович // Вісн. проблем біолог. і мед. – 2012. – № 2(92). – С. 110-111.





Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

ISSN 1727-0847 (Print)
ISSN 1993-5897 (On-line)