ТРАНСФОРМУВАННЯ І КОМБІНАЦІЇ МЕТОДІВ ОСВІТИ

Автор(и)

  • V. V. Kosharnyy
  • L. V. Abdul-Ogly

DOI:

https://doi.org/10.24061/1727-0847.14.2.2015.23

Ключові слова:

фахівець-лікар, професійний підхід

Анотація

Метою даного дослідження було встановлення змін, які відбуваються у системі організації учбового процесу у вищому медичному учбовому закладі. Учбовий процес побудовану на принципах реалізації професійного підходу з орієнтацією навчання на кінцеву ціль – практичну діяльність лікаря-фахівця.

Посилання

Baydenko VI. Bologna process: structural reform of higher education in Europe. Moscow, 2003; 127 (in Russian).

Hutmatcher W. Key competencies for Europe. Council for Cultural Cooperation a Secondary Education for Europe: Report of Symposium. Strasburg, 1997.

Kazakov VN, Selezneva NA, Talalaenko AN. Quality management of specialists training: program-target approach (on the example of higher and postgraduate medical education). Moscow, 2003; 215 (in Russian).

Udod AA, Kosareva LI, Pervak MB, Zinkovich II. Podgotovka spetsialista – stomatologa: professionalno-deyatelnyy podkhod [Training of a dentist: a professionally-active approach]. Bulletin of the problems of biology and medicine. 2012; 2 (92): 110-111 (in Russian).

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-05-28

Номер

Розділ

Проблеми викладання