ОПТИМІЗАЦІЯ ВИКЛАДАННЯ ТОПОГРАФІЧНОЇ АНАТОМІЇ ТА ОПЕРАТИВНОЇ ХІРУРГІЇ В УМОВАХ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ

Автор(и)

  • O. M. Pronina
  • M. M. Koptev
  • S. I. Danylchenko
  • A. M. Bilych

DOI:

https://doi.org/10.24061/1727-0847.14.1.2015.28

Ключові слова:

топографічна анатомія, оперативна хірургія, інноваційні форми навчання

Анотація

Реформування вищої медичної освіти України передбачає впровадження у навчальний процес кредитно-модульної системи. Основним завданням при вивченні топографічної анатомії та оперативної хірургії є зміцнення знань і фундаментальних практичних навичок з топографічної анатомії та оперативної хірургії у кожного студента для формування якісних професійних вмінь. Оптимізація навчального процесу при вивченні нашої дисципліни можлива лише із застосуванням інноваційних форм навчання.

Посилання

Bendas VV, Mikhieiev AO. Vykorystannia suchasnykh novitnikh tekhnolohii u vyshchykh medychnykh navchalnykh zakladakh [Usage of modern advanced technologies in higher medical schools]. In: Credit-modular system of educational process in higher medical (pharmaceutical) educational institutions of Ukraine on a new phase: materials of 10th anniversary All Ukrainian scientific-practical conference with international participation. Ternopil, 2013; 95-96 (in Ukrainian).

Hnatiuk MS, Slabyi OB, Tatarchuk LV. Orhanizatsiino-metodychni osoblyvosti provedennia praktychnykh zaniat z operatyvnoi khirurhii ta topohrafichnoi anatomii [Organizational and methodological features of practical lessons of gross anatomy]. In: Credit-modular system of educational process in higher medical (pharmaceutical) educational institutions of Ukraine on a new phase: materials of 10th anniversary All Ukrainian scientific-practical conference with international participation. Ternopil, 2013; 1: 255-256 (in Ukrainian).

Pronina OM, Koptev MM, Danylchenko SI. Orhanizatsiia praktychnoi pidhotovky studentiv z operatyvnoi khirurhii ta topohrafichnoi anatomii v umovakh kredytno-modulnoi systemy navchannia [The organization of practical training of students from gross anatomy in a credit-module system]. In: Achievements and Prospects introduction of credit-modular system of educational process in higher medical (pharmaceutical) educational institutions of Ukraine: materials of All Ukrainian Scientific Conference with international participation. Ternopil, 2014; 1: 321-323 (in Ukrainian).

Pronina OM, Koptev MM, Danylchenko SI. Formuvannia klinichnoho myslennia u studentiv pid chas vyvchennia operatyvnoi khirurhii ta topohrafichnoi anatomii [Formation of clinical thinking of students while they are studying gross anatomy]. Experimental and Clinical Medicine. 2014; 63 (2): 25-28 (in Ukrainian).

Pronina OM, Danylchenko SI, Koptev MM. Zastosuvannia suchasnykh informatsiinykh tekhnolohii u navchalnomu protsesi – shliakh do vdoskonalennia yakosti osvity vitchyznianykh likariv [The use of modern information technology in the learning process - a way to improve education quality local doctors]. In: Modern technologies in management of educational process in higher educational institutions: materials of educational and scientific conference with international participation. Poltava, 2014; 177-178 (in Ukrainian).

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-02-26

Номер

Розділ

Проблеми викладання