ОПТИМІЗАЦІЯ ВИКЛАДАННЯ ТОПОГРАФІЧНОЇ АНАТОМІЇ ТА ОПЕРАТИВНОЇ ХІРУРГІЇ В УМОВАХ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ
DOI:
https://doi.org/10.24061/1727-0847.14.1.2015.28Ключові слова:
топографічна анатомія, оперативна хірургія, інноваційні форми навчанняАнотація
Реформування вищої медичної освіти України передбачає впровадження у навчальний процес кредитно-модульної системи. Основним завданням при вивченні топографічної анатомії та оперативної хірургії є зміцнення знань і фундаментальних практичних навичок з топографічної анатомії та оперативної хірургії у кожного студента для формування якісних професійних вмінь. Оптимізація навчального процесу при вивченні нашої дисципліни можлива лише із застосуванням інноваційних форм навчання.Посилання
Bendas VV, Mikhieiev AO. Vykorystannia suchasnykh novitnikh tekhnolohii u vyshchykh medychnykh navchalnykh zakladakh [Usage of modern advanced technologies in higher medical schools]. In: Credit-modular system of educational process in higher medical (pharmaceutical) educational institutions of Ukraine on a new phase: materials of 10th anniversary All Ukrainian scientific-practical conference with international participation. Ternopil, 2013; 95-96 (in Ukrainian).
Hnatiuk MS, Slabyi OB, Tatarchuk LV. Orhanizatsiino-metodychni osoblyvosti provedennia praktychnykh zaniat z operatyvnoi khirurhii ta topohrafichnoi anatomii [Organizational and methodological features of practical lessons of gross anatomy]. In: Credit-modular system of educational process in higher medical (pharmaceutical) educational institutions of Ukraine on a new phase: materials of 10th anniversary All Ukrainian scientific-practical conference with international participation. Ternopil, 2013; 1: 255-256 (in Ukrainian).
Pronina OM, Koptev MM, Danylchenko SI. Orhanizatsiia praktychnoi pidhotovky studentiv z operatyvnoi khirurhii ta topohrafichnoi anatomii v umovakh kredytno-modulnoi systemy navchannia [The organization of practical training of students from gross anatomy in a credit-module system]. In: Achievements and Prospects introduction of credit-modular system of educational process in higher medical (pharmaceutical) educational institutions of Ukraine: materials of All Ukrainian Scientific Conference with international participation. Ternopil, 2014; 1: 321-323 (in Ukrainian).
Pronina OM, Koptev MM, Danylchenko SI. Formuvannia klinichnoho myslennia u studentiv pid chas vyvchennia operatyvnoi khirurhii ta topohrafichnoi anatomii [Formation of clinical thinking of students while they are studying gross anatomy]. Experimental and Clinical Medicine. 2014; 63 (2): 25-28 (in Ukrainian).
Pronina OM, Danylchenko SI, Koptev MM. Zastosuvannia suchasnykh informatsiinykh tekhnolohii u navchalnomu protsesi – shliakh do vdoskonalennia yakosti osvity vitchyznianykh likariv [The use of modern information technology in the learning process - a way to improve education quality local doctors]. In: Modern technologies in management of educational process in higher educational institutions: materials of educational and scientific conference with international participation. Poltava, 2014; 177-178 (in Ukrainian).
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Клінічна анатомія та оперативна хірургія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
ВІДКРИТИЙ ДОСТУП
а) Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
б) Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
в) Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).