ОРГАНІЗАЦІЯ ВИВЧЕННЯ ПРАКТИЧНИХ НАВИКІВ АНГЛОМОВНИМИ СТУДЕНТАМИ НА КАФЕДРІ ЗАГАЛЬНОЇ ХІРУРГІЇ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
DOI:
https://doi.org/10.24061/1727-0847.12.3.2013.18Ключові слова:
практичні навики, кредитно-модульна система, іноземні студентиАнотація
Упродовж останнього десятиріччя Україна наполегливо наближається до європейських стандартів у галузі освіти. Не залишаються осторонь проблеми підготовки іноземних громадян у вищих медичних закладах України, а саме забезпечення студентів необхідним методичним та фантомним матеріалом для засвоєння навчальних програм англійською мовою. У статті представлено методи забезпечення можливості ефективного засвоєння практичних навиків англомовними студентами ІІ та ІІІ курсів на кафедрі загальної хірургії Івано-Франківського національного медичного університету.Посилання
Pro zaprovadzhennya u vyshchykh navchalʹnykh zakladakh Ukrayiny Yevropeysʹkoyi kredytno-transfernoyi systemy [About introduction of the European Credit Transfer System in higher educational institutions of Ukraine]. Order of the Ministry of Education and Science of Ukraine No. 943 dated 16.10.2009. (in Ukrainian).
Barkalova EL. Orhanizatsiya navchalʹnoho protsesu v konteksti vprovadzhennya kredytno-modulʹnoyi tekhnolohiyi [Organization of educational process in the context of introduction of credit-modular technology]. Medychna osvita. 2007;4:13-5. (in Ukrainian).
Kasʹkova LF, Karpenko OO, Abramova OE. Pidhotovka vysokokvalifikovanoho spetsialista – osnova vprovadzhennya kredytno-modulʹnoyi systemy navchannya [The training of a highly skilled specialist is the basis for the introduction of a credit-module training system]. Medychna osvita. 2011;3:82-4. (in Ukrainian).
Savaryn TV, Bekus IR. Vykorystannya testovoho kontrolyu ta testovykh zavdanʹ u navchanni inozemnoyi movy studentiv nemovnykh vyshchykh navchalʹnykh zakladiv [Use of test control and test tasks in teaching foreign language students of non-language higher education institutions]. Medychna osvita. 2012;1:15-18. (in Ukrainian).
Lysyuk RM, Darmohray RYE. Aktualʹni pytannya vykladannya farmakohnoziyi studentam anhlomovnoho viddilennya v umovakh kredytno-modulʹnoyi systemy osvity [Actual questions of teaching pharmacognosy to students of the English-speaking department in the conditions of the credit-module system of education]. Medychna osvita. 2012;1:30-1. (in Ukrainian).
Zaporozhan SY, Herasymchuk PO. Analiz skladovykh navchalʹnoyi informatsiyi pry vyvchenni predmeta “zahalʹna khirurhiya” [Analysis of the components of educational information in the study of the subject "general surgery"]. Medychna osvita. 2012;3:33-4. (in Ukrainian).
Lebedyuk MM, Ashanina IV. Pytannya formuvannya motyvatsiyi do navchannya ta osnov klinichnoho myslennya u anhlomovnykh studentiv medychnoho universytetu [Questions of the formation of motivation to study and the basics of clinical thinking in English-speaking students of the medical university]. Medychna osvita. 2012;4:85-6. (in Ukrainian).
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Клінічна анатомія та оперативна хірургія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
ВІДКРИТИЙ ДОСТУП
а) Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
б) Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
в) Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).