ОРГАНІЗАЦІЯ ВИВЧЕННЯ ПРАКТИЧНИХ НАВИКІВ АНГЛОМОВНИМИ СТУДЕНТАМИ НА КАФЕДРІ ЗАГАЛЬНОЇ ХІРУРГІЇ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ

Автор(и)

  • O. Ya. Popadyuk

DOI:

https://doi.org/10.24061/1727-0847.12.3.2013.18

Ключові слова:

практичні навики, кредитно-модульна система, іноземні студенти

Анотація

Упродовж останнього десятиріччя Україна наполегливо наближається до європейських стандартів у галузі освіти. Не залишаються осторонь проблеми підготовки іноземних громадян у вищих медичних закладах України, а саме забезпечення студентів необхідним методичним та фантомним матеріалом  для засвоєння навчальних програм англійською мовою. У статті представлено методи забезпечення можливості ефективного засвоєння практичних навиків англомовними студентами ІІ та ІІІ курсів на кафедрі загальної хірургії Івано-Франківського національного медичного університету.

Посилання

Pro zaprovadzhennya u vyshchykh navchalʹnykh zakladakh Ukrayiny Yevropeysʹkoyi kredytno-transfernoyi systemy [About introduction of the European Credit Transfer System in higher educational institutions of Ukraine]. Order of the Ministry of Education and Science of Ukraine No. 943 dated 16.10.2009. (in Ukrainian).

Barkalova EL. Orhanizatsiya navchalʹnoho protsesu v konteksti vprovadzhennya kredytno-modulʹnoyi tekhnolohiyi [Organization of educational process in the context of introduction of credit-modular technology]. Medychna osvita. 2007;4:13-5. (in Ukrainian).

Kasʹkova LF, Karpenko OO, Abramova OE. Pidhotovka vysokokvalifikovanoho spetsialista – osnova vprovadzhennya kredytno-modulʹnoyi systemy navchannya [The training of a highly skilled specialist is the basis for the introduction of a credit-module training system]. Medychna osvita. 2011;3:82-4. (in Ukrainian).

Savaryn TV, Bekus IR. Vykorystannya testovoho kontrolyu ta testovykh zavdanʹ u navchanni inozemnoyi movy studentiv nemovnykh vyshchykh navchalʹnykh zakladiv [Use of test control and test tasks in teaching foreign language students of non-language higher education institutions]. Medychna osvita. 2012;1:15-18. (in Ukrainian).

Lysyuk RM, Darmohray RYE. Aktualʹni pytannya vykladannya farmakohnoziyi studentam anhlomovnoho viddilennya v umovakh kredytno-modulʹnoyi systemy osvity [Actual questions of teaching pharmacognosy to students of the English-speaking department in the conditions of the credit-module system of education]. Medychna osvita. 2012;1:30-1. (in Ukrainian).

Zaporozhan SY, Herasymchuk PO. Analiz skladovykh navchalʹnoyi informatsiyi pry vyvchenni predmeta “zahalʹna khirurhiya” [Analysis of the components of educational information in the study of the subject "general surgery"]. Medychna osvita. 2012;3:33-4. (in Ukrainian).

Lebedyuk MM, Ashanina IV. Pytannya formuvannya motyvatsiyi do navchannya ta osnov klinichnoho myslennya u anhlomovnykh studentiv medychnoho universytetu [Questions of the formation of motivation to study and the basics of clinical thinking in English-speaking students of the medical university]. Medychna osvita. 2012;4:85-6. (in Ukrainian).

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-08-29

Номер

Розділ

Проблеми викладання